Energizing Soy Protein + Free Shaker

Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee adalah salah satu produk Shaklee yang telah mendapat pengiktirafan di seluruh negara kerana telah menjalani ujian klinikal yang paling banyak. Ianya dibuat dari protein tumbuh-tumbuhan yang berkualiti tinggi. Satu-satunya kandungan di dalam ESP hanya kacang soya non-GMO (tidak diubahsuai secara genetik). Kacang soya ini diproses dibawah suhu yang rendah. Info menarik, setiap 1 kg ESP adalah dari 30 kg kacang soya. ESP sangat terkenal sebagai 'energy booster' atau pemangkin tenaga, tenaga yang dihasilkan dapat bertahan berjam-jam lamanya, bak bateri Energizer.

Di dalam Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee terdapat 22 jenis asid amino dan ESP juga adalah produk tunggal di pasaran yang mengandungi 9 asid amino penting. 9 asid amino penting ini tidak boleh dihasilkan oleh tubuh badan manusia sendiri dan ianya sangat sesuai diambil oleh semua golongan tua dan muda.

Kandungan protein di dalam kacang soya adalah 2 x ganda dari daging, 4 x lebih dari telur dan 12 x lebih dari susu. ESP juga lemak dan kolestrol yang rendah dan diserap dengan mudah oleh badan. Ianya juga adalah makanan berindex glisemik rendah yang menghasilkan tenaga berpanjangan dan rasa kenyang lebih lama.

Jom  dapatkan ESP hari ini dan Terima "Free Shaker" dari saya. Hubungi saya segera.


thumbnail
Judul: Energizing Soy Protein + Free Shaker
Rating: 100% based on 99998 ratings. 5 user reviews.
Ditulis Oleh

Artikel Terkait ESP, Shaklee :

Penafian/Disclaimer


Semua kenyataan dan testimoni adalah untuk tujuan maklumat sahaja. Testimoni adalah diperolehi dari pengalaman individu dan keputusan mungkin berbeza-beza. Sebarang kenyataan di dalam blog inibelum dinilai oleh Pentadbiran Makanan dan Dadah. Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Kami Telah Berpindah

Assalammualaikum dan salam sejahtera...

Dimaklumkan bahawa bahawa , blog berpindah ke url :



Semoga anda terus menyokong kami dan didahului ucapan ribuan terima kasih
 
Copyright © 2013. About - Sitemap - Contact - Privacy
Template Seo Elite oleh Bamz