PHYTOCOL-ST menurunkan paras kolesterol

PHYTOCOL-ST. Ia berfungsi untuk menurunkan paras kolesterol; tanpa mengira faktor usia.




APAKAH KEISTIMEWAAN PHYTOCOL-ST?


  • Diperbuat daripada campuran bahan semulajadi yg mengandungi sterols & stanols tumbuhan yg dikenali sebagai 'phytosterols'. Rujuk sini untuk baca tentang phytosterols.
  • Pengambilan 4 biji Phytocol-ST dalam sehari, adalah memenuhi keperluan 2000mg phytosterols yg diperlukan untuk menurunkan paras kolesterol manusia dewasa.
  • Kandungan phytosterols di dalam Phytocol-ST telah diperakui oleh Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH) untuk membantu menurunkan paras kolesterol.
  • Tidak mengandungi pewarna mahupun perisa tiruan.
  • Dijamin halal, selamat & berkesan. Tidak mempunyai kesan sampingan yg buruk.



MENGAPA PERLU AMBIL PHYTOCOL-ST BERBANDING DIET SEMULAJADI?

Sebab ia akan memberikan hasil yg lebih pantas. Tambahan pula, kita sering 'tergoda' untuk mengambil makanan yg lazat & kita sukai berbanding makanan yg sepatutnya kita ambil untuk memastikan diet kita adalah seimbang.




DIJAMIN BERKESAN KE PHYTOCOL-ST NI?

Ethan Wang; Sales Diretor di Shaklee Malaysia sendiri telah mencuba tahap keberkesanan Phytocol-ST ini. Dalam masa 2 bulan sahaja, beliau telah berjaya menurunkan kadar kolesterol beliau sebanyak 22%! Wowww! Dan, oh ye... beliau sanggup menghentikan pengambilan supplemen Shaklee yg lain tau, semata-mata untuk membuktikan keberkesanan Phytocol-ST ni.. Malah beliau makan seharian dengan tak mengambil kira tahap kesihatan diet seimbang pun... (^_^)

Jom tengok result Ethan ni:


Sebelum Makan Phytocol ST Shaklee


Selepas Makan Phytocol ST Shaklee


Apa kandungan Phytocol-ST ni sebenarnya? 

Phytocol-ST Shaklee mengandungi 2000mg (2 gm) phytosterols yang sangat baik untuk anti kolesterol.

Apa pula Phytosterols

Phytosterols adalah yang merangkumi sebatian sterol dan stanols tumbuhan yang merupakan sebatian yang serupa dengan kolesterol.

"Sterol tumbuhan telah ditunjukkan untuk menurunkan / mengurangkan kolesterol dalam darah dan boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari."The European Foods Safety Authority(EFSA).  

Menurut kajian oleh EFSA, kolesterol darah dapat dikurangkan secara purata sebanyak 7 kepada 10.5% jika seseorang menggunakan 1.5-2.4 gram sterol tumbuhan dan stanols setiap hari. Para saintis mendapati bahawa kesan ini terhasil dalam jangka masa 2-3 minggu pertama. Kajian jangka yang lebih panjang kemudiannya dilanjutkan sehingga 85 minggu, dan hasil membuktikan bahawa kesan kolesterol yang dapat dikekalkan.

Selain daripada itu, Health Canada telah mengkaji bukti 84 percubaan terkawal secara rawak yang diterbitkan antara 1994-2007 yang melibatkan suplemen phytosterol. Terdapat purata pengurangan 8.8% dalam LDL-kolesterol diperhatikan pada pengambilan min 2 gram setiap hari. Health Canada membuat kesimpulan bahawa bukti saintifik yang mencukupi wujud untuk menyokong hubungan antara penggunaan phytosterol dan kolesterol darah tinggi.

Menurut American National Institute of Health (NIH), badan ini mencadangkan pengambilan phytosterols sebanyak 2,000 mg sehari bagi mengawal tahap kolesterol dalam tubuh. Untuk kesan yang lebih ptimum nutritionist Shaklee mencadangkan Phytocol-ST diambil bersama Coqhealth Plus.


Bagaimana Cara Phytocol-ST Menurunkan Kolesterol?

Phytocol-ST ini diambil sebelum makan dan akan membentuk satu lapisan yang akan menghalang kolesterol dari masuk ke saluran darah.

Phytocol-ST ini akan mencegah penyerapan kolesterol dan akan menurunkan kolesterol jahat (LDL) di dalam badan.

kolesterol yang tinggi boleh menyebabkan saluran darah tersumbat dan menyebabkan masalah seperti darah tinggi, stroke, saluran jantung tersumbat dan sebagainya.

Bagaimana Phytosterols berfungsi??

Phytosterols (molekul yang berwarna hijau dalam gambar) yang menyerupai sebatian kolesterol akan berada di lapisan luar kolesterol (molekul yang berwarna kuning) dan seterusnya menghalang kolesterol terus masuk ke dalam darah, sebaliknya terus dikeluarkan daripada badan melalui sistem perkumuhan. 

Kadar kolesterol yang tinggi dalam darah boleh mengakibatkan salur darah tersumbat dan berisiko tinggi untuk menghadapi STROKE, darah tinggi dan serangan jantung. Kolesterol dan jantung sangat berkait rapat dan merupakan pembunuh senyap yang mampu membunuh seseorang secara tiba-tiba tanpa mereka sedari sebenarnya mereka ada masalah kolesterol tinggi dan jantung tersumbat.

Hindari Kolestrol



Pastikan anda dan mereka yang anda sayangi BUKAN salah seorang daripada 
mereka yang mengalami masalah tinggi kolesterol!

Berminat untuk cuba Phytocol-ST? 
Jom turunkan paras kolesterol kita sebelum terlambat! Jangan tunggu sampai saluran jantung kita 'tersumbat' dan stroke datang menyerang baru nak bertindak! Itu sudah terlambat!



HUBUNGI KAMI PENGEDAR SAH SHAKLEE KLANG
CHINTA 013 644 8744
AZMI      019 260 9477
ID SHAKLEE : 1000961
POSLAJU SELURUH MALAYSIA
DIRECT DELIVERY: Area Klang/Port Klang/Shah Alam
FB Fanpages : Joom Sihat Cantik
thumbnail
Judul: PHYTOCOL-ST menurunkan paras kolesterol
Rating: 100% based on 99998 ratings. 5 user reviews.
Ditulis Oleh

Artikel Terkait kolestrol :

0 comments:

Penafian/Disclaimer


Semua kenyataan dan testimoni adalah untuk tujuan maklumat sahaja. Testimoni adalah diperolehi dari pengalaman individu dan keputusan mungkin berbeza-beza. Sebarang kenyataan di dalam blog inibelum dinilai oleh Pentadbiran Makanan dan Dadah. Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Kami Telah Berpindah

Assalammualaikum dan salam sejahtera...

Dimaklumkan bahawa bahawa , blog berpindah ke url :



Semoga anda terus menyokong kami dan didahului ucapan ribuan terima kasih
 
Copyright © 2013. About - Sitemap - Contact - Privacy
Template Seo Elite oleh Bamz