Manfaat GLA Shaklee



Antara manfaat UTAMA GLA Shaklee:-


★ Mengawal dan menstabilkan hormon estrogen dan testosteron - GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal hormon, atasi masalah PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara.

★ Melambatkan monopous - mengurangkan gejala monopous seperti hot falshes, ketidakhadaman, depresi atau insomnia. Jika diambil secara berpanjangan GLA membantu dalam melambatkan penuaan, mengetatkan uterus dan tone kulit yang lebih muda.

★ Memperbaiki prostatomegaly - memperbaiki prostat lelaki dan masalah kerap kencing.

★ Menentang cancer - GLA sebagai anti-oksiden yang menghalang pertumbuhan sel kanser dan meningkatkan sistem imun.

★ Memperbaiki inflamasi kulit - membantu dalam mengatasi elergi, eczema, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan seperti jeragat, mengurangkan inflamasi kulit dan mengurangkan sakit dan bengkak akibat artritis. 

★ Menghalang komplikasi diabetes - merendahkan aras gula, meringankan kebas dan kesakitan disebabkan aras gula yang tinggi.

★ Pelansingan dan menghalang  pertambahan berat badan - menghalang penambahan berat badan dengan berkesan , membantu dalam pembentukan shape badan yang cantik dan merendahkan kolestrol jahat.

★ Menghalang tekanan darah tinggi - meransang peredaran darah yang lancar, halang pembekuan darah, menormalkan tekanan darah dan elak masalah sakit jantung.

★ Memperbaiki struktur rambut - mengatasi masalah rambut kering dan keguguran rambut.

GLA perlu diambil semasa perut kosong untuk mengelakkan keasiden hiper ataupun gastrik.

Berminat untuk try? Hubungi saya dan jangan ragu-ragu sebab shaklee adalah antara pelopor  dan pembekal supplement semulajadi terbaik dunia. Malahan pelbagai research dilakukan ke atas produk sebelum dipasarkan serta finding & result produk Shaklee diterbitkan di dalam pelbagai jurnal. Dan lebih menarik ini bukan self claim semata-mata kerana semua ini dibuat oleh 3rd party. Jadi tidak hairanlah ramai pengguna berpuas hati dengan manfaat dari vitamin-vitamin shaklee..


HUBUNGI SAYA PENGEDAR SAH SHAKLEE KLANG
CHINTA 013 644 8744
AZMI      019 260 9477
ID SHAKLEE : 1000961
POSLAJU SELURUH MALAYSIA
DIRECT DELIVERY: Area Klang/Port Klang/Shah Alam      
thumbnail
Judul: Manfaat GLA Shaklee
Rating: 100% based on 99998 ratings. 5 user reviews.
Ditulis Oleh

Artikel Terkait GLA :

0 comments:

Penafian/Disclaimer


Semua kenyataan dan testimoni adalah untuk tujuan maklumat sahaja. Testimoni adalah diperolehi dari pengalaman individu dan keputusan mungkin berbeza-beza. Sebarang kenyataan di dalam blog inibelum dinilai oleh Pentadbiran Makanan dan Dadah. Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Kami Telah Berpindah

Assalammualaikum dan salam sejahtera...

Dimaklumkan bahawa bahawa , blog berpindah ke url :



Semoga anda terus menyokong kami dan didahului ucapan ribuan terima kasih
 
Copyright © 2013. About - Sitemap - Contact - Privacy
Template Seo Elite oleh Bamz