Pengedar Sah Shaklee Klang Shah ALam

Saya Pengedar Sah Shaklee (ID:1000961)

Bermula sebagai Pengedar Sah Shaklee pada September 2013 sehingga kini.

Assalammu’alaikum dan Salam Sejahtera

Saya adalah Pengedar Sah Shaklee di kawasan Klang dan sekitar. Jika anda berhajat mencuba produk-produk  Shaklee , sila hubungi saya segera seperti di cara di bawah



SITI NUR ZAINI

Shaklee Independent Distributor [No. 1000961]
Call/Sms/WhatsApp : 013-644 8744
Facebook : Chinta Farisha
                                     FB Fan Page : Joom Sihat Cantik                                          

Pelbagai Set Kesihatan Shaklee ditawarkan, antaranya seperti dibawah:
1.            Set Hamil
2.            Set Berpantang
3.            Set Menyusu
4.            Set Slimming
5.            Set Skincare / Kesuburan
6.            Set Kanak-kanak
7.            Set Kesihatan Wanita
8.            Set Kesihatan Lelaki
9.            Set Keintiman
10.         dan macam-macam lagi produk untuk kesihatan. (Boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut & dapatkan pek istimewa & harga jimat)

Selain dari itu , anda juga adalah dibenarkan menggunakan no. ID 1000961 untuk pembelian dimana-mana Cawangan Shaklee berdekatan & untuk anda layak menikmati harga diskaun 15-20%. Seronok kan?? Sila hubungi saya untuk menikmati konsultasi percuma selepas pembelian menggunakan ID saya.
Boleh Klik SINI untuk melihat Cawangan Shaklee berhampiran kawasan anda.
Kenapa saya pilih supplement Shaklee ni?

Supplement Shaklee adalah supplement semulajadi yang mana setiap produknya mempunyai ratusan ujian klinikal. Kalau anda perhatikan, di dalam setiap botol vitamin Shaklee tidak ada diletakkan "silica gel" di dalamnya, ini bermakna bahawa produk tersebut adalah SEMULAJADI & tidak mempunyai sebarang bahan kimia, pewarna ataupun perasa. Selamat dan tak perlu ragu-ragu lagi ok! hehe
Kenapa saya menjadi Pengedar Sah Shaklee..Kenapa saya serius memilih Shaklee untuk menjana pendapatan sampingan saya?
  •  Modal serendah Rm65 untuk menjadi ahli Shaklee (tambahan rm10 untuk pos memberkit)
  • Bisnes yang mudah - hanya kongsikan kelebihan produk dengan kawan-kawan,sedara @ sesiapa yang inginkan kesihatan yang lebih baik.
  • Shaklee mempunyai Program 3C - Cash,Car,Convention
  • Bonus diterima setiap 14/15 hb jika anda mempunyai mata terkumpul yang melayakkan untuk dapat bonus.
  • Online / offline coaching disediakan (kami mempunyai group tertutup di FB)
  •  Training / latihan disediakan 

 Anda yang menentukan 2 / 3 / 4 / 5 angka untuk bonus.anda.

Berminat untuk menjana pendapatan bersama Shaklee? Jom sertai sertai saya 

Hubungi saya dan pembelian barangan Shaklee dari saya layak mendapat Konsultasi Produk secara Percuma dari saya


SITI NUR ZAINI

Shaklee Independent Distributor [No. 1000961]
Call/Sms/WhatsApp : 013-644 8744
Facebook : Chinta Farisha
                                     FB Fan Page : Joom Sihat Cantik                                          






thumbnail
Judul: Pengedar Sah Shaklee Klang Shah ALam
Rating: 100% based on 99998 ratings. 5 user reviews.
Ditulis Oleh

Artikel Terkait Pengedar Sah Shaklee :

0 comments:

Penafian/Disclaimer


Semua kenyataan dan testimoni adalah untuk tujuan maklumat sahaja. Testimoni adalah diperolehi dari pengalaman individu dan keputusan mungkin berbeza-beza. Sebarang kenyataan di dalam blog inibelum dinilai oleh Pentadbiran Makanan dan Dadah. Produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Kami Telah Berpindah

Assalammualaikum dan salam sejahtera...

Dimaklumkan bahawa bahawa , blog berpindah ke url :



Semoga anda terus menyokong kami dan didahului ucapan ribuan terima kasih
 
Copyright © 2013. About - Sitemap - Contact - Privacy
Template Seo Elite oleh Bamz